Antecedentes de puntos

ACAMPADA I DORMIDA A L'ESCOLA INFORMACIÓ

Bona tarda famílies 😊!

ACAMPADA

Us informem que el dimecres 5 de juliol marxem d’acampada (de quart a la ESO) a la casa de colònies el Mogent de Llinars del Vallès. Marxarem el dimecres 5 a les 9h i el divendres 7 arribarem a les 17:00hores a l’escola.

Tots els del grup de grans haureu d'estar a les 9:00h a la parada d'autobus del carrer Jacint Verdaguer (sobre el parc central nou) on recollirem el bus per marxar a l'excursió.

Què han de portar:

· Màrfega

· Sac de dormir

· Roba de dormir

· Bossa amb plat, got i coberts de plàstic.

· Cantimplora d’aigua.

· Llanterna

· Esmorzar, Dinar, Berenar i sopar del primer dia.

· La resta d’àpats no cal portar-los perquè convidem nosaltres.

· Roba d’aigua

· Roba còmoda i bambes

· Estris d’higiene personal

· És recomanable portar jersei perquè a les nits refresca

· Gorra i crema solar

· Tendes de campanya (ÉS IMPORTANT QUE LA GENT QUE TINGUI I NO L’HAGI PORTAT, ENS LA PORTI DEMÀ PERQUÈ NO EN TENIM SUFICIENT)

· NO PORTAR DINERS NI BEGUDES ENERGÈTIQUES NI MÒBILS

· Qualsevol medicació requerirà portar l’autorització corresponent i donar-la a les coordinadores

DORMIDA

Us informem que el dijous 6 de juliol realitzarem la dormida a l’escola (de P3 a tercer). L’horari del dijous és normal de 9:00 a 13:00h i de 15:00 a 17:00h. A les 19 hores hauran de tornar a l’escola per quedar-se a dormir tots junts:

Què han de portar:

· Màrfega

· Sac de dormir

· Roba de dormir

· Bossa amb plat, got i coberts de plàstic.

· Cantimplora d’aigua.

· Llanterna

· Sopar

· L’esmorzar del divendres no cal portar-lo perquè convidem nosaltres.

· Roba d’aigua (si no està a l’escola)

· Roba còmoda i bambes

Recordeu que tot ha d’estar degudament marcat amb nom i cognoms.

Moltes gràcies i qualsevol dubte restem a la vostra disposició pels canals habituals.

75 visualizaciones