ELS GRANS AL TIBIDABO
Bona tarda, famílies😌!
Avui, els grans han gaudit d'una excursió molt esperada; EL TIBIDABO! Només arribar han agafat forces 🥪, mentre els monitors procedien a comprar les entrades🎟️ per poder accedir només obrir al parc🎢. Han estat gaudint del recinte fins a l'hora de dinar que s'han assegut conjuntament en una zona de pícnic🧺, per continuar, després, en altres atraccions com; la mina d'or🏆, la muntanya russa🎢, la nòria🎡, els troncs🪵, entre altres. Segur què és un dia molt esgotador😥, però on els nens i nenes de l'escola han gaudit de valent🙉!
Cicle inicial i mitjà s'ha quedat a l'escola! Però no per això, menys divertit😑.
Mitjans i infantil han començat el dia preparant el ball final 💃🏾a la saleta (ens xerren que el ball serà molt divertit) i, ja que estaven animats dur a terme una classe de Zumba 🪩i karaoke🎤 . Després d'esmorzar🍎🍏, cicle mitjà ha procedit a fer les SANTES ESPORTIVES. On han jugat a futbol⚽️🥅, bàsquet🏀, entre altres esports🎾🏐. Mentrestant, els més menuts han superat uns reptes de memòria visual 🤓amb excel·lència. Finalment, s'han tornat a reunir tots per fer un circuit d'obstacles 🚧 amb els ulls tapats👀🫣.
A la tarda, els petits els hi ha tocat escollir un conte📒 perquè les monitores el llegissin i mirar un curtmetratge🎞️. Després de relaxar-se🧘🏽♀️, han gaudit d'una remullada plegats💦.
A continuació us deixem les fotos 📸!
Fins demà☺️!RECORDEU que els d’infantil i mitjans marxen al Marineland demà 🐬