Antecedentes de puntos

EXCURSIONS TERCERA SETMANA (MARINELAND I TIBIDABO)

Actualizado: 13 jul 2023

Bona tarda famílies 😊!

TIBIDABO

Us informem que el dijous 13 de juliol marxem al Tibidabo a passar el dia (el grup de grans de 4t a la ESO), i no està previst que arribem a l’escola fins les 19:30-45h aproximadament (sortirem del Tibidabo cap a les 19h, haureu d’estar atents al telèfon📱 perquè us informarem quan arribem a l’escola).

Què han de portar:

• Crema solar a la motxilla i posada de casa. • Roba còmoda • Sabates lligades👟 • Esmorzar • Dinar 🍴 • Aigua o cantimplora • Gorra🧢

• Samarreta del casal

No ens fem responsables si porten diners durant l’excursió, tot i que si volen i porten podran comprar-se coses.

MARINELAND

Us informem que el divendres 14 de juliol marxem al Marineland a passar el dia (els grups de infantil i mitjans de P3 a 3r). El bus sortirà des de Jacint Verdaguer, per tant, quedarem directament tots/es a les 9:00h a Jacint Verdaguer.

Finalment, sortirem a les 17:15h de Marineland per tant, está previst arribar a Jacint Verdaguer cap a les 18:00h (haureu d’estar atents al telèfon📱 perquè us informarem quan estiguem arribant perquè els vingueu a buscar a Jacint Verdaguer. NO BAIXAREM A L’ESCOLA)

Què han de portar:

• Crema solar posada🧴i a la motxilla

• Banyador posat 🩱🩲

• Muda de recanvi

• Tovallola

• Xancles lligades

• Sabates lligades👟

• Esmorzar

• Dinar 🍴

• Berenar (no líquid)

• Aigua o cantimplora

• Aquells nens que no sàpiguen nedar cal que portin flotadors o manguitos🛟

• Samarreta de casal posada

• És recomanable portar una samarreta d’aigua perquè són moltes hores a l’aigua i al sol.

Recordeu que tot ha d’estar degudament marcat amb nom i cognoms.

Moltes gràcies i qualsevol dubte restem a la vostra disposició pels canals habituals.

106 visualizaciones