Antecedentes de puntos

FINALITZEM PRIMERA SETMANA

Estimades famílies🤩!

Avui finalitzem la primera setmana🥰! Una setmana increïble, on hem fet noves amistats👩🏽‍🤝‍👩🏼👫🏽👬 i viscut moltes experiències. Finalment, la meteorologia no ens ha permès anar a la platja🏖️, però ens ho hem passat fantàsticament bé tots junts a l’escola😎.

Els d’infantil hem deixat acabades les nostres fantàstiques samarretes 👕🖍️, hem jugat a mímica i al joc de les cadires🪑

Els mitjans hem fet jocs de pistes🧩, buscant símbols de colors que estaven ben amagats 🔎 mentre els grans feien un gran mural amb temàtica d'una de les festes que treballem durant el casal: sant Jordi 🐉📖🌹, i hem fet dibuixos sobre la fogonada 🔥 que se celebra a Mataró en aquest dia tant bonic com és el 23 d’abril 🥰.

Desprès hem realitzat una ruixada💧 conjunta aprofitant que ha sortit el sol☀️.

A la tarda, com que aquest matí hem fet taaantes activitats 😮‍💨 després de dinar estàvem tan cansats que hem decidit veure una pel·lícula 🎬 tots els nens i nenes d’infantil. Hem vist " La Sirenita " 🍿

Els altres hem anat a la saleta per jugar a jocs cooperatius, jocs d'endevinalles ⁉️ i de rol

A continuació, us deixem les imatges📷 d'avui del casal:

Bon cap de setmana, agafeu forces 💪🏼que la setmana vinent ens esperen noves aventures🏕️💤.

82 visualizaciones