MATI FORA L'ESCOLA

Bona tarda, famílies 🫣!

Al mati, els d’infantil i mitjans han estat a l’Iluropark, i no sabeu lo bé que s’ho han passat🥳, no han parat de saltar als castells inflables 🏰, llençar-se en els tobogans🛝, jugar i ballar💃🏽🕺🏼. També ens ha visitat en Picki, la mascota de l’Iluro i com hem ballat molt ens ha llençat globus 🎈.

El grup dels grans hem anat d'excursió🎒!! Hem marxat de l'escola per anar al turó d’Onofre Arnau⛰️, hem creuat les Cinc Sènies i hem pujat el turó, parant a l'ombra per descansar, esmorzar🥪 i agafar forces 💪🏼. Hem vist Mataró i el mar des de les alçades🌊😎.

A la tarda els d’infantil hem conegut la llegenda del famós Robafaves i hem el nostre gegant amb fang 🗿.

I els grans i mitjans hem fet polseres amb sessió de cinema amb la pel·lícula "Sígueme el rollo" 📹 triada per en Darío, que avui és el seu últim dia de casal i les monitores volem desitjar-li bon viatge ✈️ i bon estiu🌞! Un petó i una abraçada ben forta!!

A continuació us deixem totes les fotografies📸 d’avui:

Us recordem que demà dimecres 19 de juliol, tot el casal del Balmes anirem a la platja de Mataró. L’hora d’entrada serà a les 9:00h i la de sortida serà a les 17:00h. NO HI HA SERVEI DE MENJADOR

Baixarem i pujarem caminant a la platja⛱️.

Cal portar: • crema solar posada 🧴 i a la motxilla • ampolla d’aigua🍶 • banyador posat de casa🩱 • tovallola • xancletes • roba (samarreta👕 i pantalons esportius🩳 i calçat esportiu tancat posat👟) • roba interior de recanvi, si s’escau • dinar🍞 • esmorzar🍏 • para-sols🏖️ (aquells que pugueu) marcat amb el nom. • aquells nens que no sàpiguen nedar cal que portin flotadors o manguitos🛟 • samarreta de casal posada (si no la tenen a l’escola)

Al fer tanta calor i baixar caminant, demanem que únicament porteu una motxilla petita🎒 (amb el mínim pes possible) ja que cada nen/a portarà la seva propia motxilla fins la platja.

Fins demà🥰

ENQUESTA VALORACIÓ

Hola famílies, moltes gràcies per la confiança que heu dipositat en tot l'equip de l'AEILL . Des de l'AEILL estem molt contents de la resposta obtinguda per part de les famílies. Però per acabar, ens agradaria demanar-vos que realitzeu aquesta enquesta de valoració, per tal de poder seguir millorant. L'equip de monitors, coordinadores i l'AEILL us desitja bon estiu.