Antecedentes de puntos

SEGONA SETMANA FINALITZADA

Bona tarda, famílies😳!

La segona setmana ja ha finalitzat😞... Ben segur que tots i totes avui cauran rendits 😴 ràpidament!.

ACAMPADA

Aquest matí, els més grans han iniciat la jornada una mica tristos ☹️per haver de recollir tendes ⛺️ i preparar motxilles 🎒per la tornada a casa🏠. Posteriorment, han pogut gaudir d'una bona estona de piscina🐳! Per continuar amb un partit de voleibol 🏐entre escoles. El dinar ha consistit en un gran entrepà 🥪de tonyina, patates 🍟i un gelat🍦!. Han carregat autobusos 🚍i cap a casa 🏡a descansar!Ç

A continuació, us deixem les imatges📷 de l'acampada:

DORMIDA

Després de trobar faves 🫘per ajudar al Sr. Robafaves per tota l'escola amb els lots🔦, els infants de P3-3r van caure rendits💤. Així que el matí s'ha iniciat ben aviat amb un bon esmorzar de magdalenes 🧁, galetes 🍪 i xocolata 🍫. Posteriorment, han recollit tots els estris 👚🩲de la dormida i han baixat a la pista a jugar plegat i pintar-se👨‍🎨 les cares. Per uns instants, s'han convertit en autèntics herois, heroïnes, insectes...

Per finalitzar el matí i poder suportar la calor🥵, han realitzat una xeringada conjunta on han pogut gaudir d'una bona estona en remull💦. Els nens i nenes que han tingut forces per venir a l'escola a la tarda, han vist una pel·lícula🎞️🎥.

A continuació, us deixem les imatges📷 del dia de la dormida:

Ara toca descansar 🛌i agafar forces per la setmana vinent💪🏽!

67 visualizaciones