Antecedentes de puntos

SORTIDA AL MARINELAND🐬 I FINALITZEM TERCERA SETMANA

Estimades famílies! No us ha passat volant les tres setmanes? Només ens queda una😔.

Avui, els grans han iniciat el dia duent a terme un joc de l’oca🪿 gegant per tota l’escola. Les caselles estaven amagades 🫥🫥per tot arreu. Quan trobaven una, els hi esperava un repte, una pregunta ❓ o un joc a fer. 🎲En acabar, han esmorzat 🍏a la terrasseta. Després, han jugat a multiesports; bàsquet🏀⛹️‍♀️, fútbol ⚽️, bitlles 🎳 i vòlei 🏐. Finalment, per enllestir el matí, han fet jocs de relleus amb aigua🫧🧼 entre diferents equips.

La tarda ha estat més calmada amb la preparació del ball final💃🏾 i un karaoke🎤.

MARINELAND

Els infants de P3-3r han marxat a Marineland. Una excursió molt esperada 🤩! Només arribar al parc, han anat a una cafeteria on han deixat totes les pertinences i han aprofitat per agafar forces 🥪🍉a resguard i frescos. Després, s’han posat crema 🧴☀️ i se n’han anat a remullar ràpidament abans de l’inici de l’espectacle (dofins🐬 i lleons marins🦭). Una altra remullada i a dinar. Reposant el menjar i amb la panxa contenta, els infants han pogut gaudir de la piscina una bona estona. A les 15:30h ha estat el torn dels animals salvatges🦃🦜. Ho han gaudit molt 🥰! Berenar i cap a l’autocar.

A continuació us deixem les fotos 📸!

Ara toca descansar, recuperar-se de la setmana i agafar energia per la següent. Ens veiem dilluns!

57 visualizaciones