
Cultura Digital de Centre
1. PLA DE COMUNICACIÓ: definició
El pla de comunicació ha de servir per vetllar per la integritat del discurs del centre. Distingim dos tipus d'identitat corporativa:
-
La identitat corporativa conceptual: fa referència a la missió, visió i valors, aspectes compartits i presents al Project Educatiu de Centre (PEC);
-
La identitat corporativa visual: fa referència al logotip i la tipografia que s'ha d'utilitzar en tota la documentació del centre.
1.1. Comunicació externa


2. PLA D'ACOLLIDA DIGITAL (famílies)
-
Guia funcionament clickedu;
-
Portals i xarxes digitals;
-
www.escolabalmes.cat: Qui som? (Plantilla de docents i PAS, Consell Escolar, AFA); Serveis (Acollida, espai migdia, tarda i extraescolars); Documentació (Projecte Educatiu de Centre, Normes d'Organització i Funcionament de Centre, Reglament de Règim Intern, Compromís Educatiu, quotes, Estratègia Digital de Centre, Pla de Convivència, Pla de Centre per Altes Temperatures, calendari escolar, menú diari); Blogs i Treballa amb nosaltres.
-
www.escolabalmes.clickedu.eu: visualització de l'assistència, l'horari lectiu, les avaluacions, així com missatgeria instantània amb el personal docent del centre.
-
Instagram @escolabalmes: informació relativa al dia a dia a l'escola (activitats, festes i dinàmiques).
-
Twitter @BalmesEscola: informació relativa a informació educativa d'actualitat (projectes, notícies d'ensenyament, cultura i esports).
-