COMENCEM TERCERA SETMANA

Comencem la tercera setmana amb moltes ganes i les piles recarregades 🔋 i ho fem visitant Mèxic .

Només començar ens ha vingut a visitar la Catrina i ens ha dit que li fem ofrenes per a recordar-la el dia dels morts💀 i així podrem aconseguir una altre peça de la nau d'en Trunix🛸👾 .

Coets 🚀i mini trunix 👾hem estat pintant 🎨mascares mexicanes d’allò més originals, hem descobert la cultura mexicana a través del joc i també hem fet jocs tradicionals mexicans.

A la tarda com que feia molta calor🥵🥵 ens hem refrescat amb una ruixada💧, i ens hem maquillat💄 com Catrina. A més, hem anat a donar les ofrenes que han aconseguit els grans i ens ha donat la peça💪🏼🧩!!!

Els grans, a part d’enganxar els segells dels països visitats la setmana passada i avui 🗺️; hem estampat samarretes 👕 i jugat a la balmes league on l’esport de la setmana ha sigut el pichi 🏏. Per la tarda, ens hem pintat la cara com Catrinas i hem participat en una fira mexicana per obtenir ofrenes per a la Catrina i així poder aconseguir una nova peça🧩.

A continuació, us deixem les fotografies📸 del dia d’avui:

Us recordem que demà anem a fer activitat conjunta a l'escola Antonio Machado, sortirem tots junts de l'escola i tornarem a les 13:00h al casal. Tothom que no tingui la roba d'aigua a l'escola i la samarreta del casal que la porti (no portar posada).

Fins demà famílies.👋🏼