Suspensió de l’activitat escolar

Actualizado: 21 mar 2023

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar aquest divendres 13 de març tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars, així com les activitats de moviments i esports.

Aquesta mesura, en principi, té prevista una durada inicial de 14 dies (fins al dia 27 de març inclòs) però haurem d’estar pendents de les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.

L’escola romandrà tancada fins a nou avís.

Cordialment,

Maria Rosa Cuscó