35 è CONCURS DE DIBUIX ESCOLAR

Actualizado: 21 mar 2023

6 CONTES PER APRENDRE A SER FELIÇOS

Per continuar amb el nostre projecte d’arribar a ser una escola intel·ligentment emocional, hem decidit participar amb els/les alumnes de Primària en un concurs de dibuix escolar.

Aquest està relacionat amb diferents contes que treballen alguns aspectes de la Intel·ligència Emocional com son: la cerca de la felicitat, l’autoestima, l’empatia, l’experimentació de les emocions……

Primer hem escoltat els contes i els hem treballat a la classe.

Després ens hem deixat portar per les nostres emocions, deixant sortir la nostra creativitat i imaginació a l’hora de fer el dibuix.

I aquí teniu alguns exemples dels resultats…..són fantàstics!!!!!!!!!!

Participarem amb unes altres escoles, i potser arribem a aconseguir algun premi!

Però a més de col·laborar amb la nostra participació i els nostres dibuixos, hem après que el principal objectiu d’aquesta experiència no és aconseguir el premi ( que també ens agradaria), sinó entendre el missatge d’aquests contes i tenir clar que tots serem GUANYADORS si amb aquest treball aprenem a ser una mica més feliços!!!!!!

FELICITATS alumnes per aquets dibuixos on heu aconseguit transmetre tantes emocions i on queda reflectit el vostre aprenentatge i GRÀCIES pel vostre esforç, dedicació i ganes…..una vegada més, sense vosaltres no hauria estat possible!!!