Activitats de Sant Jordi

Actualizado: 24 abr

S'acosta la Diada de Sant Jordi i com a festivitat important que és hem programat moltes activitats interessants.

El divendres dia 19 al matí els alumnes de l'escola des de I3 fins a 3r estavem convidats al Pati del Cafè Nou per veure i escoltar la presentació del nou llibre d'en Santi titulat "No ho puc evitar ". Ho van fer molt bé i la Fundació Maresme ens va obsequiar amb un conte per cada classe perquè formés part de la nostra biblioteca d'aula.

El dilluns a la tarda vam fer a la classe una tertúlia literària amb tots els nens i nenes. Cadascú d'ells va portar un llibre, es seu preferit, i el vam compartir amb els companys. Van poder explicar el que més els havia agradat, una mica l'argument del conte i vam observar les imatges.

Va estar una activitat molt interessant.