Anem a la Biblioteca!

El divendres a la tarda els Doraemon vam anar a la biblioteca popular de Mataró. Vam sortir de l'escola passejant pel carrer tots junts, gaudint d'una tarda de sol meravellosa. Quan vam arribar a la biblioteca ens estava esperant la Mònica per explicar-nos un munt de coses que no sabíem, com per exemple: sabeu que... amb un carnet gratuït ens en podem emportar a casa els contes que ens agradin, pel·lícules i jocs de taula!, també podem anar a la biblioteca a què ens expliquin contes i altres propostes precioses que ofereixen.

La Mònica ens va explicar com podíem buscar contes per llegir adequats a la nostra edat i això vam fer, cadascú va escollir un conte i el vam estar mirant. Finalment, la Mònica ens va explicar dos contes meravellosos.

Vam passar una estona increïble que segur que tornarem a repetir.