APPLE EDUCATION SUMMIT

La setmana passada, una representant de la nostra escola va assistir a l’”Apple education Summit” a Londres, una cimera d’Apple a la que vam ser convidats per tal d’integrar activament els ipad’s dels que disposem, a l’aula.

Va ser una jornada molt profitosa, ja que a més a més de l’assessorament dels Apple teachers, hem pogut intercanviar experiències amb altres professionals d’arreu del món amb les mateixes inquietuds.

Aprofitant l’estada a Londres, també vam assistir a la fira “Bett”, on 34.000 professionals de l’educació, de 138 països diferents, vam poder descobrir les novetats tecnològiques de les que podem gaudir a les aules, tant per als alumnes com per a la gestió de l’aula o del propi centre.

L’experiència, intensa i enriquidora, ha valgut molt la pena.