top of page
Antecedentes de puntos

Bon estiu!

Com ha passat de ràpid el curs. Quan vaig saber que seria la vostra tutora em vaig posar molt contenta, tenia moltes ganes d’acompanyar-vos en el vostre camí. Hem viscut molt bons moments al llarg del curs; hem collit olives i fet oli, us he vist pujar fins al cim fent escalada, hem viatjat per l’espai al Cosmocaixa, hem compartit dies d’activitats a les colònies i molts bons moments a la classe aprenent un munt de coses junts, perquè jo també he aprés moltes coses amb vosaltres....



Ara és hora d’un merescut descans i de gaudir de l’estiu.


BON ESTIU!!!




Entradas recientes

Ver todo

Comentarios


  • Instagram
  • Twitter
  • YouTube
  • Facebook

Contacte

Plaça dels Bous, 1

08302, Mataró

93 790 16 48

escolabalmes@

escolabalmes.cat

Gràcies pel teu interès!

© 2023 ESCOLA BALMES

Captura de pantalla 2026-01-20 a les 16.38.50.png
unnamed.png
bottom of page