top of page
Antecedentes de puntos

Cantània 2025

Actualizado: 18 may

Avui els alumnes de 5è de l’escola han participat en la celebració de La Cantània 2025, que ha tingut lloc al Teatre Monumental de Mataró.



Aquesta activitat s'ha dut a terme conjuntament amb altres escoles de Mataró i ha comptat amb la col·laboració i el suport d'un equip de músics professionals, així com dels dos artistes que han actuat com a fil conductor de la història: Didac Flores i Clara Miralda.

Els alumnes han portat materials que havien preparat prèviament, adaptats a les cançons que tocaven i cantaven durant l’espectacle.

Gràcies a la dedicació de tots els participants i la coordinació amb els artistes, els mestres de música de les escoles i músics, la representació ha sigut un èxit esplèndid que ha emocionar tant als alumnes com als assistents.

Moltes felicitats i una molt bona feina! Estem molt contents de com ho heu fet els alumnes de l’escola Balmes.



Comments


  • Instagram
  • Twitter
  • YouTube
  • Facebook

Contacte

Plaça dels Bous, 1

08302, Mataró

93 790 16 48

escolabalmes@

escolabalmes.cat

Gràcies pel teu interès!

© 2023 ESCOLA BALMES

bottom of page