CANTÀNIA AL MONUMENTAL

Actualizado: 21 mar 2023

Un any més, els alumnes de cinquè de la nostra escola, han participat al concert de Cantània que s’ha fet aquest dissabte al matí al teatre Monumental de la nostra ciutat.

Després de mesos i mesos de treball intens, fet a l’hora de música amb en Rubén, només ens queda felicitar-los a tots ells/es per la seva feina. No cal dir que el resultat va ser excel·lent.

A punt d’entrar amb aquells nervis, però a la vegada, aquella il.lusió de ser els protagonistes d’un acte com aquest.

Escoltàvem atentament totes les indicacions de la directora del concert.

L’escenari es va omplir de llum i de colors. Planetes, ulls, llunes i estrelles, elements del quadre de Miró que volaven entre nosaltres.

Per acomiadar el concert, es va fer un agraïment ben merescut als professors/es de les escoles, perquè si no hagués estat per ells, aquest espectacle no s’hagués pogut portar a terme.

Moltes felicitats a tots/es.