Celebrem els Jocs Florals

Dimecres vam anar tota l'escola a la Sala Cabanyes per celebrar els Jocs Florals.

Els alumnes de 3r vam participar dins la categoria literària amb un cal·ligrama, que vam estar treballant setmanes enrere.

I de l'artístic tota la primària va haver de fer un dibuix lliure en el qual sortís com a mínim un element de Sant Jordi, per tant, la imaginació i la creativitat jugaven un paper important.

Tots els nens i nenes de la classe estaven expectants per veure qui seria el finalista i guanyador/a de cada categoria.

De la CATEGORIA ARTÍSTICA la finalista va ser la Paola Puig.

I com a guanyadora la Núria Tarrés.

De la CATEGORIA LITERÀRIA la finalista va ser la Martina Soriano amb el seu cal·ligrama que portava com a títol: El calendari.

I com a guanyador l'Éric Garrido amb el seu cal·ligrama que portava com a títol: El castell.

Tots es van emocionar molt al veure com els companys/es de la classe pujaven a recollir els seus premis.

Felicitats a tots els alumnes de tercer per la il·lusió i l'esforç que van demostrar a l'hora de fer els seus treballs.

Enhorabona!!!