CLEOPATRA NECESSITA LA NOSTRA AJUDA! 👑📜
- externbalmes

- hace 2 horas
- 2 min de lectura
Bona tarda, famílies!

Avui hem viscut una nova aventura al Balmes Museum! 🏛️🔍
Aquest matí hem rebut una visita molt especial: la Cleopatra! 👑 Resulta que ha vist oberta la porta de la sala d’història i, encuriosida, ha decidit sortir per explorar el museu. El problema és que ara no pot tornar a entrar a la seva sala!
El seu pergamí màgic s’ha trencat i ha perdut els quatre símbols que necessita per poder tornar a l’antic Egipte:
👁️ L’ull d’Horus ☥ L’ankh🪲 L’escarabat🔺 La piràmide
Cleopatra estava molt preocupada i ens ha demanat ajuda per recuperar-los. Evidentment, els exploradors i exploradores del Balmes Museum no podíem deixar-la sola davant d’un problema tan important! 💪✨
Per començar la missió, tots els grups hem marxat cap al Parc Central. Un cop allà, hem hagut d’observar molt bé el nostre entorn i treballar en equip per trobar unes misterioses peces de puzle que estaven amagades pel parc. 🌳
A mesura que les anàvem trobant, ens hem adonat que, unint-les correctament, formaven els quatre símbols que Cleopatra havia perdut. No ha estat fàcil: hem hagut de buscar, córrer, compartir pistes, i ajudar-nos els uns als altres.
Finalment, ho hem aconseguit! 🎉🧩 Hem reconstruït l’ull d’Horus, l’ankh, l’escarabat i la piràmide. Gràcies al nostre esforç, Cleopatra ja té tot el que necessita per intentar reparar el seu pergamí màgic i tornar a la sala d’història. 📜✨
A la tarda, la calor ha estat la gran protagonista. Per això, els Detectius de Quadres i els Detectòlegs han inaugurat oficialment les piscinetes del casal! 🏊♀️💧
Hem jugat amb l’aigua, ens hem remullat i hem gaudit d’una estona molt divertida i refrescant. No hi havia una millor manera de combatre les altes temperatures!

Mentrestant, els grups dels més grans han donat el tret de sortida a la Balmes League, una competició plena de proves, reptes, emoció i, sobretot, molt de treball en equip. 🏅
Després de tanta activitat i veient la calor que feia, també han acabat remullant-se a la terrasseta.
Ha estat un dia ple de misteris, aventures, jocs i molta aigua. Però encara ens queda molt per resoldre...
Així que dijous, continuem!
Podeu veure les fotografies d’avui del casal: 📸Fotografies
Us desitgem una bona revetlla de Sant Joan💥🧨 i ens veiem el dijous
famílies! 👋✨




Comentarios