COMENCEM ÚLTIMA SETMANA

Bona tarda famílies! Comencen l'última setmana del casal 💪🏼.

Els d’infantil han començat jugant a jocs musicals🎵🎶 com l'estàtua 🗽, el robot 🤖, el so del cos, etc.

Després hem jugat amb globus 🎈 intentant que no caigués tocant-lo amb el nas 👃🏼, amb el genoll 🦵🏼, amb la mà esquerra ✋🏽 i per últim en parelles 🧑🏾‍🤝‍🧑🏽. Abans de finalitzar el mati, hem estat repassant el ball final💃🏽 i hem fet modificacions a la cançó🎵.

Avui els grans i els mitjans hem començat la setmana fent-nos regals🎁; hem fet una activitat d'amic invisible🫥; amb la varietat de material que teníem hem creat un regal d’allò més personalitzat i original pels nostres companys: collarets📿, dibuixos, lletres de cançons, etc.

Després hem fet el toca toca, esbrinant que hi havia a l’altra costat del cartró❓❓... ha començat molt fàcil, però a mesura que el joc avançava s'ha complicat. Després ens ha quedat una mica de temps per repassar el ball 🕺🏼de la Festa final del casal.

A la tarda hem tingut activitat conjunta d'aigua💧, on hem jugat amb globus d'aigua 🎈 i ens hem tirat pel tobogan 🛝.

A continuació us deixem totes les fotografies📸 d’avui:

Fins demà🥰! RECORDEU que els d’infantil i mitjans demà anem a l’ILUROPARK, per tant, recordeu portar mitjons 🧦

El grup de grans anirem d’excursió al Turó per tant, han de portar roba esportiva, bambes 👟 , l’esmorzar 🥪 i aigua 🍶.

ENQUESTA VALORACIÓ

Hola famílies, moltes gràcies per la confiança que heu dipositat en tot l'equip de l'AEILL . Des de l'AEILL estem molt contents de la resposta obtinguda per part de les famílies. Però per acabar, ens agradaria demanar-vos que realitzeu aquesta enquesta de valoració, per tal de poder seguir millorant. L'equip de monitors, coordinadores i l'AEILL us desitja bon estiu.