Antecedentes de puntos

Concert de cobla

Els alumnes de quart van assistir ahir dia 6 de març al Concert de cobla que van fer al teatre Monumental de Mataró.

Aquest concert està emmarcat dins el projecte Sardamat que estem treballant durant aquest curs.

Després que cadascú dels nens/es de les vuit escoles que hi participem, haguessin fet la seva proposta de dibuix per posar-la com a cartell d'aquest any, ahir vam saber el nom dels vuit finalistes, que després es van quedar en tres i un d'ells va ser el de l'Emma Batlle de la nostra classe.

Tot i no quedar la primera va fer una molt bona feina ( igual que tots els participants del concurs).

Ens va agradar molt el concert ja que el van presentar amb un caire divertit, còmic, alegre i amb un repertori modern que ens va agradar molt.