ELS APRENENTS DE SOLFA

Ahir dissabte 30 de març els alumnes de 3r, 4t i 6è de Primària van participar a la Cantata “Els Aprenents de Solfa”.

El concert realitzat a l’Auditori del Conservatori del Liceu, va començar amb una primera part amb interpretacions de Grups de Cambra del Centre Professional Conservatori liceu i tot seguit, la segona part, amb la Cantata Els Aprenents de Solfa.

Sota la direcció d’Albert Gumí i amb el Conjunt Instrumental del Centre Professional Conservatori Liceu, els alumnes de l’Escola Sant Jaume de la FEP, els alumnes de La Salle Sant Celoni i els nens i nenes de 3r, 4t i 6è de l’Escola Balmes van ensenyar-nos com ser un bon aprenent de Solfa.

Van començar amb la Marxa del compàs sense perdre la pulsació, ballant el cha cha cha del pentagrama, fent de bressol a les negres i corxeres al Vals de les notes, amb la gorra del Rap dels Valors, aprenent terminologia musical en Italià amb la Tarantella i finalment fent cantar al públic amb els Aprenents de Solfa.

L’any que ve més Solfa segur!