INFORMACIÓ MARINELAND🐬 DIJOUS 09/07
- externbalmes

- 3 jul
- 1 min de lectura
Actualizado: 7 jul
Amb la calor que està fent aquests dies, i veient que l'onada de calor no dona tregua, ho hem parlat en junta i hem decidit que val més ser previsors: anul·lem la sortida al Tibidabo . La veritat és que és un lloc amb poca ombra i on no estaríem dins l'aigua tota l'estona, així que no és el lloc idoni amb aquestes temperatures.
El proper dijous 9 de juliol, tots els infants aniran a Marineland 🐬💦
⚠️ MOLT IMPORTANT: Tots els participants hauran d'anar directament a la parada d'autobús del carrer Jacint Verdaguer (sobre el Parc Central Nou) a les 9.00 h. No s'ha d'anar al casal.
🕘 Hora de trobada: 9.00 h
📍Lloc: Parada d'autobús del carrer Jacint Verdaguer (sobre el Parc Central Nou)🚌 Tornada prevista: aproximadament a les 17.00 h.
📲 Us anirem informant pel telèfon quan sortim de Marineland i quan estiguem a punt d'arribar.
🎒 Què han de portar?
☀️ Crema solar posada de casa i també a la motxilla.
🩱 Banyador posat.
🩲 Roba interior de recanvi.
🧺 Tovallola.
🩴 Xancletes ben subjectes posades
🥪 Esmorzar.
🍽️ Dinar.
💧 Aigua o cantimplora.
🛟 Flotadors o maneguets si encara no saben nedar.
👕 Samarreta del casal posada (si encara no la tenen, els la donarem al casal).
💦 Us recomanem portar una samarreta d'aigua, ja que passaran moltes hores entre l'aigua i el sol.
🏷️ Recordeu que tota la roba i el material han d'anar marcats amb el nom i els cognoms. I portar ÚNICAMENT UNA BOSSA PETITA amb lo estrictament necessari (no sobrecarregar als infants).




Comentarios