Jocs Florals 2023

Divendres vam anar a la Sala Cabanyes per celebrar els Jocs Florals i recollir els premis artístics i literaris.

A la categoria artística els alumnes de primària van haver de fer un punt de llibre en el qual, com a mínim, havia de sortir un element de la Llegenda de Sant Jordi.

Els alumnes de 3r, a plàstica, vam pensar quina composició d'elements volien fer (Sant Jordi, la princesa, el castell, el drac...) i ho van dibuixar al punt de llibre. Després el van pintar amb colors, però deixant un marge al voltant del dibuix per després pintar la part del fons.

A la categoria literària els alumnes de cicle mitjà van haver de fer un cal·ligrama. Són poemes visuals en què les paraules formen un dibuix que explica el que diu el poema.

I divendres ja va arribar el moment de conèixer els finalistes i guanyadors d'aquestes dues categories. Quina emoció!

De 3r a la categoria d'artístic va ser:

• Guanyadora: Yassmin

• Finalista: Emma

A la categoria literària va ser:

• Guanyadora: Aina

• Finalista: Kilian

Enhorabona!!!

Tots els guanyadors i finalistes de l'artístic de I3 fins a 6è.

Els guanyadors i finalistes del literari de I5 fins a 6è.

Aquests són els treballs dels alumnes guanyadors de l'artístic i literari.

I a més a més, tots els alumnes de l'escola van tenir un diploma per haver participat en aquests Jocs Florals en els quals es van esforçar molt, tant a nivell artístic com literari.

MOLT BON TREBALL!