La coeducació a través de la literatura

Aquest cap de setmana celebrarem la Diada de Sant Jordi. Un dia ben bonic en el que la rosa i el llibre són els grans protagonistes.

Nosaltres a l'escola estem fent diferents activitats relacionades amb la literatura i l'expressió artística.

Una d'elles l'han fet els alumnes de 6è, on aquest matí, a la Saleta, ens han representat la Llegenda de Sant Jordi amb un text escrit pels alumnes en el que li han donat la volta a alguns personatges, com Sant Jordi i la princesa.

Després hem conegut la història d'unes dones extraordinàries que van aconseguir coses increïbles seguint el que els deia el cor, el seu talent i els seus somnis.

A la terraseta de l'escola hem llegit algunes d'elles com la Coco Chanel, Frida Kahlo, Marie Curie, Emmeline Pankhurst, Anna Frank...

Dones que no fan que cas de la gent que els deia que no ho aconseguirien. Senzillament, van atrevir-se a ser diferents.

Un altre llibre que han conegut ha sigut LIU. Un conte que tracta de la diversitat de gènere, trencant estereotips i mirant les persones adultes des dels ulls de LIU intentant entendre per què es compliquen els adults.