Antecedentes de puntos

La festa escolar de Sant Jordi dels alumnes de primer.

Aquesta setmana els alumnes de primer van celebrar la festa escolar de Sant Jordi. Per celebrar aquesta festa popular tant maca, van dur a terme diverses activitats.

Primer van anar a veure la representació de la llegenda de Sant Jordi que van representar els alumnes de 6è de l’escola.

També van fer un treball manual de Sant Jordi. En aquest cas unes titelles que ens van servir per poder crear les nostres pròpies representacions de Sant Jordi amb històries alternatives que van inventar els alumnes.

Finalment vam sortir a veure les parades de llibres situades a la Plaça Santa Anna i a la biblioteca al cel obert, on van poder gaudir d’una estona de lectura amb els companys en un entorn poc habitual.

Bona Diada de Sant Jordi!