Sant Jordi a la classe de les girafes

A I4 també hem celebrat la diada de Sant Jordi amb molta il·lusió i ganes de passar-ho bé. Hem realitzat un munt d'activitats literàries que hem gaudit amb els nostres companys i amb tota l'escola!

Per començar, el dia 23 d'abril vam realitzar un taller amb els nostres padrins. Ens van portar unes titelles de la tan famosa llegenda! Vam crear entre tots uns punts de llibre per recordar aquest dia amb pintura, tot empastifant-nos les mans.

Després, vam estar una estona llegint contes a la classe després d'esmorzar, per així agafar energia per anar a veure les paradetes de la ciutat. També ens van acompanyar els padrins!

Per acabar aquest gran dia, a la tarda vam fer una activitat on les tres mestres d'Infantil van explicar tres contes diferents, convidant a la reflexió i a la conversa. Però, la cosa no acaba aquí, ja que el dia 24 d'abril vam celebrar l'entrega de premis dels Jocs Florals! La classe de les girafes va crear unes roses amb pintura vermella, tot fent una espiral amb el pinzell. La nostra companya Fatoumata va ser la guanyadora de la classe i, en Yegor, el finalista.

Estem molt contents i ens emportarem un record molt maco d'aquests dies de celebració a l'escola. Fins a l'any que ve, Sant Jordi!