Sant Jordi i Jocs Florals

Aquesta setmana, els nois i noies de sisè hem pogut gaudir d'una setmana plena de cultura i art. Així, el 19 d'abril hem rebut la visita d'en Mario Serrano, coautor del llibre "Adrià Pendragó i el Sant Grial", a través del qual treballem les àrees de llengua catalana i castellana. Hem pogut fer-li moltes preguntes i, en acabat, ens ha signat els exemplars.

El dilluns 22 d'abril ens hem posat creatius per tal de fer el dibuix pel premi artístic dels Jocs Florals. Posteriorment, amb el Canva hem fet dissenys per la Diada de Sant Jordi. Per últim, hem acabat el dia portant a terme una tertúlia literària, on tots i totes hem compartit els llibres que més ens agraden.

El dia 23, Diada de Sant Jordi, els nois i noies de sisè hem muntat una paradeta de roses, llibres i llaminadures, per a recaptar diners pel viatge de fi de curs. A mig matí, hem aprofitat per anar a veure les paradetes del centre, juntament amb els nostres fillols, amb qui hem fet un treball manual de Sant Jordi.

Finalment, el dia 24 hem celebrat els Jocs Florals al teatre de l'escola. Enguany, es premiaven dues categories, el premi artístic, on havia d’aparèixer un element de Sant Jordi, i el premi literari, que en el cas de tercer cicle consistia en la creació d'una auca.

Les finalistes i guanyadores de sisè han estat:

Guanyadora Premi Artístic: Gala

Finalista Premi Artístic: Nícola

Guanyadora Premi Literari: Lila

Finalista Premi Literari: Alba

Enhorabona a les guanyadores i a tots els i les alumnes de sisè, heu fet una gran feina!