top of page
Antecedentes de puntos

Setmana cultural amb Sant Jordi!

La setmana passada vam celebrar la diada de Sant Jordi. El dilluns al matí vam participar en el concurs dels jocs florals que celebrem a l'escola. Aquest any els infants d'I3 havien de dibuixar un drac. La veritat ens van quedar molt bonics. Després del patí, realitzar unes dinàmiques relacionades amb sant Jordi. A la tarda ens esperava la tertúlia literària. On cada infant va voler recomanar un llibre.


El dimarts va ser un dia molt especial. Per fi havia arribat sant Jordi i ho vam celebrar junts amb els padrins. Vam fer uns punts de llibre estampant les nostres mans. I després d'esmorzar vam sortir a veure les paradetes del carrer. A la tarda les mestres teníem un regal molt especial pels nostres alumnes. Tres contes impressionants on volíem reflexionar i donar importància a la coeducació.


El dimecres va arribar el dia de celebrar els jocs florals. Tothom es va reunir al teatre preparat per escoltar els finalistes i els guanyadors d'aquesta nova edició. Vam estar molt contents per l'Axel i en Mario. Enhorabona!



Entradas recientes

Ver todo

Comentarios


  • Instagram
  • Twitter
  • YouTube
  • Facebook

Contacte

Plaça dels Bous, 1

08302, Mataró

93 790 16 48

escolabalmes@

escolabalmes.cat

Gràcies pel teu interès!

© 2023 ESCOLA BALMES

Captura de pantalla 2026-01-20 a les 16.38.50.png
unnamed.png
bottom of page