Setmana cultural amb Sant Jordi!

La setmana passada vam celebrar la diada de Sant Jordi. El dilluns al matí vam participar en el concurs dels jocs florals que celebrem a l'escola. Aquest any els infants d'I3 havien de dibuixar un drac. La veritat ens van quedar molt bonics. Després del patí, realitzar unes dinàmiques relacionades amb sant Jordi. A la tarda ens esperava la tertúlia literària. On cada infant va voler recomanar un llibre.

El dimarts va ser un dia molt especial. Per fi havia arribat sant Jordi i ho vam celebrar junts amb els padrins. Vam fer uns punts de llibre estampant les nostres mans. I després d'esmorzar vam sortir a veure les paradetes del carrer. A la tarda les mestres teníem un regal molt especial pels nostres alumnes. Tres contes impressionants on volíem reflexionar i donar importància a la coeducació.

El dimecres va arribar el dia de celebrar els jocs florals. Tothom es va reunir al teatre preparat per escoltar els finalistes i els guanyadors d'aquesta nova edició. Vam estar molt contents per l'Axel i en Mario. Enhorabona!