Foto del escritorDocents

Tarda dels avis

Divendres vam fer una festa molt especial, la nostra tarda dels avis, on gaudim de la seva companyia en el nostre espai diari i els ensenyem algunes coses que fem a l'aula.

Vam poder presentar els Crics i després d'ensenyar algun material que fem servir, vam poder jugar amb els avis i àvies amb el material d'innovamat.

Per acabar la tarda, vam sortir a ballar i berenar amb ells al pati de l'escola.

Va ser una tarda genial i on podem agrair la companyia que ens fan els nostres avis i àvies i com són d'importants!