top of page
Antecedentes de puntos

TENIM SOSPITOSOS🕵, SERAN ELS RESPONSABLES?

Bona tarda familias del casalet👋🏼🕵,


Avui a primera hora del matí 🕘 la policia 👮🏼‍ens ha fet arribar un llistat de sospitosos, eren les cares de tots i totes nosaltres 🤓😎☺️, i d’altres monitors i monitores. Amb l’ajuda de la informació que arribava, hem pogut resoldre els sospitosos. Però, tot just al acabar un correu ✉ ens ha arribat que ens deia el següent:


BON DIA NOIS, NOIES I MONITORES….

HEM VIST QUE HEU RESOLT EL MURAL DE SOSPITOSOS I US HAN SORTIT:

-          BETH

-          ARI

-          NIL

-          POL

-          LAIA

 

JAJAJJAJAJAJAJA, SERÀ VERITAT EL QUE US HEM DIT…..❓❓❓❓

DONCS NO HO SABREU FINS QUE TROBEU LA MOTXILLA🎒; ALLÀ LES NOSTRES FOTOS 📷 TROBAREU I SABREU QUI HEM SIGUT JJAJAJAJJA.

SEGUIU AIXÍ, QUE ANEU MOLT BÉ 👍🏽👌🏽!!!

 

Per tant, ens toca esperar.... ⏳! Després d’esmorzar🥪, hem provat de fer el “flubber màgic”, barrejant 2 tasses de farina amb 1 tassa d’aigua, i teníem una massa líquida que si l’apretem amb les mans es tornava dura, i si la deixàvem anar fluïa com un líquid💧. Això, es diu fluid no newtonià; i hem acabat el mati fent jocs al pati⚽.


A la tarda, ens han arribat uns folis amb fotografies de Mataró en blanc i negre ⚫⚪, i un últim sobre que posava “No obrir fins tenir totes les fotos”. Per tant, hem decidit anar a fer-nos fotos 🤳🏼a aquests llocs, i quan les teníem totes; hem rebut una pista ✉ que ens indicava que havíem d’anar a la finestra de l’escola🪟.


ree

I sabeu què hi havia allà? Una nova peça del nostre puzle🧩, ja en tenim 5️⃣ pistes💪🏼!!

Ah, i abans de marxar el gelat d’oreo ens hem menjat🍧, i ben bons que estaven 😋😋.



Ens veiem demà per continuar investigant tots junts👋🏼🔬🕵.

 

Comentarios


  • Instagram
  • Twitter
  • YouTube
  • Facebook

Contacte

Plaça dels Bous, 1

08302, Mataró

93 790 16 48

escolabalmes@

escolabalmes.cat

Gràcies pel teu interès!

© 2023 ESCOLA BALMES

bottom of page