Foto del escritorDocents

Torna la Quaresma

Després d'uns dies de disbauxa, disfresses, música, ball... va arribar el moment d'acomiadar en Pellofa. Tots els alumnes de l'escola van venir vestits de negre amb la sardina decorada.

Al pati es va fer l'acte de comiat d'en Pellofa.

Havia arribat el moment de l'arribada de la Vella Quaresma, però a través d'un àudio, d'una trucada de telèfon, vam descobrir que aquest any tampoc faria acte de presència ja que estava encantada de la vida Caribenya, de passejar per la platja i no haver-se de posar els set mitjons, beure sucs troplicals, menjar peix, llagosta...

Així que el seu lloc el va ocupar la seva filla, que enlloc de bacallà, portava tot de sushi al cap. Però no va arribar sola, sinó acompanyada pel seu germanet, donant un toc de modernitat.

I a partir d'aquesta setmana, cada divendres anirà perdent una cama fins l'arribada de la Setmana Santa.