VIATGE DE LA SALUT BALMES - COR DE MARIA!

A l'escola participem en el programa de salut integral i el dimarts vam rebre als infants d'I5 de l'escola Cor de Maria van venir carregats amb la maleta viatgera, plena de sorpreses.

Els hi vam donar la benvinguda i vam començar... ens vam dividir en tres grups per fer tres dinàmiques molt boniques. Vam començar pel toca-toca, una caixa on havíem d'introduir les mans i esbrinar l'aliment que hi havia a dins, aquests aliments eran alguns saludables i altres no saludables. A continuació vam jugar al bingo de les fruites i al qui soc?, amb aliments saludables i no saludables. L'última dinàmica era una sessió de calma on pintàvem un dofí i després fèiem respiracions amb el dofí penjat.

Per acabar, vam esmorzar i ens vam acomiadar amb en Càrdio la mascota del programa de salut integral. Ha estat un matí ple d'emocions i de moments únics viscuts que ens en portarem per sempre.