Xerrada amb un professional de l'esport adaptat

Aquest tarda de dijous hem tingut el plaer d'escoltar l'experiència d'en Mario que ens ha explicat una realitat que existeix però fins que no et passa a prop teu no en som conscients ni que existeixi.

Arran d'un accident de trànsit que va patir quan tenia 24 anys, la seva vida des de llavors ha fet un gir de 360 graus. Esportista com era, no ha volgut renunciar a seguir practicant esport. Ara és professional de tennis adaptat per persones que tenen alguna discapacitat.

Un exemple de força i superació que va recalcar amb èmfasi i va agrair públicament als seus pares i amics que el van ajudar en moments tan complicats com aquest.

La xerrada va ser molt interessant i els nens/es van respondre molt bé a l'explicació, cosa que els va encuriosir i van poder fer-li moltes preguntes.

Acabada la xerrada que es va fer a la Sala Cabanyes per els alumnes de 4t, 5è i 6è vam poder sortir al pati on es va muntar un parells de xarxes i raquetes per poder fer tocs i unes quantes cadires que van poder permetre als nens/es sentir quina sensació els produïa haver de moure's amb la cadira.

Tot plegat una activitat molt enriquidora.