SORTIDA A LA PLATJA🏖️

Bona tarda famílies 👋,

Per fi, el dia ens ha acompanyat☀️ i hem pogut fer la sortida de platja 🏖️, tots junts hem anat fins la platja del Callao de Mataró caminant xino-xano🚶🚶‍♂️. Hem passat el mati a l’aigua🏊‍♀️ i a l’hora de dinar hem aprofitat per dinar a l’ombra i jugar una estoneta. Ha estat un gran dia, ben remullats per suportar aquesta calor☀️

Us deixem les fotografies d’avui📸:

Fins demà🥰!

Aprofitem per convidar-vos a tots/es a la festa de cloenda del Casal del Balmes 2023, aquest divendres 21 de juliol a les 16:00h a la saleta de l’escola. Tenim alguna sorpresa preparada🫢, així que us esperem a tots els familiars. Els infants han de venir a les 15:00h, com cada dia.

ENQUESTA VALORACIÓ

Hola famílies, moltes gràcies per la confiança que heu dipositat en tot l'equip de l'AEILL . Des de l'AEILL estem molt contents de la resposta obtinguda per part de les famílies. Però per acabar, ens agradaria demanar-vos que realitzeu aquesta enquesta de valoració, per tal de poder seguir millorant. L'equip de monitors, coordinadores i l'AEILL us desitja bon estiu.