TORNA A VISITAR-NOS EN PHIL
- externbalmes

- 10 jul
- 2 Min. de lectura
Bona tarda famílies! ✨

Avui hem tingut una visita d’en Phil dient-nos que anàvem per bon camí 👍🏼, ens ha visitat en per felicitar-nos i que l’estàvem ajudant molt a solucionar el seu problema amb les pel·lícules🎞i ens anima a continuar així💪🏼.
Els minions hem assajat els balls🕺, que estan quedant xulissims🫶🏼, hem jugat al Andy is coming... i hem realitzat tallers de puzles🧩. I per acabar el matí hem fet jocs d'aigua💧. Els superminiminions també hem fet el joc de l'oca gegant🪿on els propis infants eren les fitxes del joc♟️.
Aquesta tarda ens hem fet un amic de joguina, igual que a la pel·lícula Toy Story. Hem fet el nostre amic en Forqui🥄

Es nens de 3r, 4t, 5è, 6è i l’ESO després de la visita d’en Phil, hem repassat els nostres balls finals🕺, perquè surtin supermega bé 🤞🏼!! Tot seguit hem pujat al Parc Central🌳 a gravar uns curts en diferents grups🎞, que han estat increïbles! Semblen dirigits pel propí James Cameron🎥!! Després de gravar-los els hem visionat a classe i hem votat el que més ens ha agradat🎬🤟🏼.

A la tarda hem continuat els balls finals💃 i hem fet una bona ruixada 💦🔫per treure'ns tota la calor que feia. L'hem gaudit un munt!!🤟🏼
Us deixem les 📷 d'avui:
Us recordem que demà anem a la platja 🏖️⛱️. Podeu veure el blog de la sortida a la platja on s'especifica tot el que cal que porteu.
I ara sí famílies, us convidem el divendres 18 de juliol a la festa final del casal del Balmes.
- Lloc: Casal de l’Aliança (C/. Bonaire nº 25)
- Hora inici: a les 15:15h (podreu accedir 5-10’ abans)
- Hora fi: a les 16:20h aprox.
- Recollida infants: una vegada finalitzi l’espectacle es podran recollir per la porta del darrera (Muralla dels Genovesos)
- Entrades: cada infant tindrà 3 entrades pels familiars, si algú li sobren o li falten, que ens ho faci saber. Es repartiran el proper dilluns 14 (SENSE ENTRADA NO ES PODRÀ ACCEDIR)
- Si alguna família no pot venir, i no pot recollir l’infant al acabar l’espectacle, es quedaran amb nosaltres fins les 17h i us informarem del lloc de recollida.
Les famílies heu de portar als infants a les 15h a l'escola Balmes, i nosaltres els baixarem cap al Casal.
Fins demà 👋🏽








Comentarios